ПОПУЛЯРНІ ЗАПИТАННЯ на співбесіді: “Розкажіть про проблему або конфлікт на роботі”

170245250_272262424535317_7186794598473060696_n
Без подібного запитання не обійдеться жодна професійна співбесіда. Чому? Тому що відповідь на це запитання дає нам дуже багато інформації про те, що для вас конфлікт? Як ви зазвичай вирішуєте складні ситуації? Як взаємодієте з іншими людьми в стресових умовах? І які висновки вмієте зробити із складності, яка з вами трапилась?
Конфлікти не рідкість на роботі. А значить, абсолютно марно відмовчуватися чи говорити, що такого з вами не було. Вам навряд чи повірять. Будь-який конфлікт – це можливість вийти на новий, більш відкритий і продуктивний рівень взаємин. Отже, боятися конфліктів не варто. Розумне ставлення до труднощів і вміння вирішувати їх – це шукає в вас роботодавець.
Розкажіть про напружену або конфліктну ситуацію з клієнтом / колегою / керівником, дотримуючись наступної схеми:
– що сталося?
– як ви сприймали те, що відбувається?
– яке завдання поставили для себе в тій ситуації?
– як вирішували це завдання? які ресурси використовували?
– чи вдалося досягти поставленої мети?
– які висновки ви зробили?
Не виставляйте опонента в найгірших фарбах. Не вигороджуйте себе. У будь-якому конфлікті завжди є мінімум дві сторони. І рекрутер про це чудово знає. Найголовніше – висновки та уроки, які ви змогли витягти з неприємності, що трапилась. Ними і поділіться зі співрозмовником, підсумовуючи свою історію.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *